W czym możemy pomóc?
Zapytaliśmy pracowników Biura Obsługi Klienta S’OUVRE o to, jakie pytania najczęściej padają w rozmowach z naszymi Partnerami. Oto one:
Jak się zarejestrować, gdy nie mam Promotora?
Promotor jest osobą, do której rejestrujemy się bezpośrednio w sieci konsumencko-sprzedażowej. Jeśli nie znasz żadnego Partnera Souvre, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta: 52 358 15 00 i poproś o przypisanie właściwej osoby. Kluczowym kryterium będzie bliskość miejsc zamieszkania nowego Partnera i Promotora.
Kto i w jaki sposób może rozliczać się na fakturę prowizyjną?
Faktura prowizyjna jest przeznaczona wyłącznie dla firm. Comiesięczne aktualności publikowane w Strefie Partnera dokładnie opisują, co należy zrobić, aby przejść na fakturę prowizyjną. W pierwszej kolejności należy zadzwonić lub napisać maila na BOK z informacją, że chcemy rozliczać się według faktury prowizyjnej. Tym samym rozpoczyna się proces weryfikacji działalności Partnera – pracownik BOK sprawdza, czy Partner jest vatowcem, kiedy rozpoczął działalność gospodarczą itp. Pozytywnie zakończona procedura kończy się zmianą formy rozliczenia na fakturę prowizyjna.
Karta Souvre Nagradza – co trzeba zrobić, aby z niej korzystać?
Aby móc skorzystać z przywileju dedykowanego osobom fizycznym, minimalna kwota zarobiona w poprzednim miesiącu musi wynosić 500 zł. Konkurs jest podzielony na edycje miesięczne, w których uczestnik może wymieniać punkty na nagrody i doładowanie karty płatniczej, którą po otrzymaniu danych do logowania sam zamawia. Chęć doładowania karty należy zgłosić każdorazowo do 10. dnia miesiąca. Uwaga: bonusy w ramach programu Karta Souvre Nagradza nie kumulują się!
Dlaczego na koniec miesiąca optymalny czas dostawy jest wydłużony?
W ostatni dzień każdego miesiąca wpływa duża liczba zamówień, ponieważ Partnerom zależy na osiągnięciu puli punktów dających bonusy lub umożliwiającej awans na wyższą pozycję w strukturze Souvre.
Jak poprawnie wypełnić Oświadczenie o zgłoszeniu błędnych danych do rejestracji (dokument, który pozwala zmienić Promotora)?
Dokument należy przesłać mailowo w ciągu 3 dni roboczych od daty rejestracji. Pierwsze rubryki formularza dotyczą Partnera, który chce zmienić Promotora, rubryka dotycząca ID Promotora (na pierwszej stronie formularza) dotyczy „starego” Promotora, natomiast na drugiej stronie musimy podać ID nowego Promotora.
Pracownicy Biura Obsługi Klienta gorąco zachęcają do czytania Aktualności publikowanych w Strefie Partnera, aby usprawnić komunikację ?