Team2BE, Project Cup, Victory Wings, Success Way – w ostatnim czasie powstały nowe profile w mediach społecznościowych, które promują projekty Partnerów S’OUVRE.
Liderzy z różnych stron Polski zrzeszają wokół siebie Zespoły, które z tygodnia na tydzień rosną w siłę. Autorskie projekty Dyrektorów scalają wartości i idea biznesu S’OUVRE. Aby to potwierdzić, wystarczy dodać zdjęcia, które bezpośrednio nawiązują do eventu firmowego albo zrobić mini sesję produktową. Kolejny zabieg to oznaczenie oficjalnego profilu S’OUVRE w bio i regularne stosowanie #souvre. Zbliża się czwarta rocznica firmy S’OUVRE. Z tej okazji warto dodać wyjątkowy post i wspomnieć swoje początki w tym biznesie. Proste, ale niezwykle wymowne. Abyśmy mogli się rozwijać, działamy synergicznie: Partnerzy polecają produkty, nawiązują nowe relacje biznesowe, szkolą się, a my uzupełniamy ofertę produktową o nowe propozycje, wspieramy Was z ramienia BOK, organizujemy eventy na skalę ogólnopolską… Jesteśmy nierozłączni!
Poproś o dodatkowe materiały
Kolejna płaszczyzna, na której warto promować markę S’OUVRE, to prezentacje, wideokonferencje i webinary. Potrzebujesz wzoru prezentacji biznesowej? Napisz do nas: pr@souvre.pl, a my podeślemy Ci potrzebne materiały. Planujesz wsparcie zewnętrznej inicjatywy, np. akcji charytatywnej? Skontaktuj się z nami, opisując krótko projekt, w którym Wasz Zespół bierze udział, a my przekażemy Ci logo S’OUVRE, które możesz wykorzystać na stronie promowanej inicjatywy lub w postach.
Halo, jesteście tutaj?
Prowadzisz profil osobisty lub marki Waszego projektu na Facebooku, dodajesz zdjęcia na Instagramie? Najwyższa pora poszerzyć horyzonty! LinkedIn to miejsce dla profesjonalistów – tutaj przedstawisz światu swoje doświadczenie zawodowe i kompetencje. Kilka sekund spędzonych na Twoim profilu pozwoli odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób zarządzasz własnym wizerunkiem i karierą. Pokaż światu, że identyfikujesz się z marką, którą reprezentujesz poprzez udostępnianie linków do nowych postów publikowanych na oficjalnych profilach. Posługuj się hashtagiem #souvre, aby czerpać z obopólnych korzyści wynikającej z więzi z marką, która jest Ci bliska. Na każdym kroku zabiegaj o nowe kontakty, również te w świecie mediów społecznościowych. Nie zapomnij dodać informację o współpracy z S’OUVRE!
Dobre praktyki na Facebooku
- W facebookowej metryczce zawrzyj informację o tym, że pracujesz w S’OUVRE.
- Zrób profesjonalną sesję zdjęciową i najlepszą fotografię ustaw jako zdjęcie profilowe.
- Twoje zdjęcie w tle nie może być przypadkowe. Wybierz to, które najlepiej wyraża Twoje zainteresowania i osobowość.
- Regularnie publikuj posty (np. 1/ tydz.).
- Twój profil to miejsce na przemyślenia, więc dziel się ze znajomymi opiniami na ważkie tematy, które skłaniają do dyskusji; punktem wyjścia do twoich rozważań mogą być cytaty znanych osobistości.
- Stań się ambasadorem marki, którą reprezentujesz – udostępniaj posty produktowe, motywacyjne, linki do filmików na YouTube, oznaczaj ją w postach.
- Komentuj posty publikowane na oficjalnych profilach marki.
- Zostań storytellerem – opowiadaj o swoim życiu w interesujący sposób, bazując na zdjęciach przykuwających uwagę (obraz to aż 70% przekazu).
I masz image!
Dzisiaj w S’OUVRE jest ok. 150 000 Partnerów. Już teraz wejdź na swój profil na Facebooku czy Instagramie i wprowadź zmiany, które spowodują, że już od pierwszych sekund zaczniesz być postrzegany jako Partner S’OUVRE i człowiek sukcesu.