Czwarta rocznica Souvre. Ile się zmieniło?

3 kwietnia 2016, Centrum Kulturalno – Kongresowe Jordanki w Toruniu – tutaj wszystko się zaczęło.

Po raz pierwszy rozwiesiliśmy fioletowe flagi Souvre, zaprezentowaliśmy luksusowe auta w ramach Programu Samochodowego „Auto-Motywacja Bez Barier”, wyeksponowaliśmy produkty Souvre… Wielu z nas po raz pierwszy w życiu usłyszało o kolagenie naturalnym. Tego dnia wszystko było jedną wielką premierą w „nowym wymiarze marketingu”. TUTAJ zobaczycie relację wideo z pierwszego eventu Souvre. Pamiętacie?

Pierwsze przemówienie Prezesa 👏

Prezes zabrał głos przed licznie zgromadzoną publicznością i wypowiedział historyczne już zdanie: dzisiaj Polska, jutro cały świat. Kciuk w górę i uśmiech – to nasz znak rozpoznawczy od dnia I Konferencji Firmowej Souvre, która zainaugurowała projekt. PETARDA – tak najkrócej można było podsumować obiecujący rozwój pod skrzydłami Souvre 🎉🎉🎉

Kamienie milowe Souvre 💡

Od tego czasu wiele się zmieniło. Kamieniami milowymi w rozwoju Souvre są kolejne produkty, jakie z czasem pojawiły się w ofercie: perfumy, suplementy diety, linia Souvre Professional dla salonów kosmetycznych. Na biznesowym horyzoncie wyrosły kolejne Programy Motywacyjne: „Moje BMW” czy „Wycieczki z Souvre”. Z kolei na mapie pojawiły się zagraniczne oddziały Souvre UK i Souvre Italia. Sukcesy firmy zwieńczyły nagrody: Luksusowa Marka, Przedsiębiorstwo Fair Play, e-Gazele Biznesu.

Dzisiaj Polska…🌏

Projekt oficjalnie wystartował i każdego miesiąca przekonywał kolejne setki, jak nie tysiące nowych osób, że Souvre to miejsce dla nich. Obroty poszybowały w górę, aby po czterech latach dać nieprzeciętny wynik ponad 100 000 000 zł wypracowany przez 120 000 aktywnych Partnerów z całej Europy! – Od kwietnia 2016 roku zmieniło się życie tysięcy osób. Dzisiaj życzę firmie Souvre pozycji lidera na globalnym rynku naszej branży – mówi Wojciech Piechociński, Dyrektor Generalny Souvre.

– Patrząc na ostatnie 4 lata firmy Souvre widzę niesamowity rozwój przypominający przemianę z niedocenianego beniaminka do rynkowego tygrysa, który sprawnie brnie naprzód. Wraz z rozwojem firmy rozwinąłem się także ja, dzięki czemu dojrzalej patrzę na możliwości biznesowe i perspektywy ekspansji swojej sieci. Życzę całej ekipie Souvre wielu sił i cierpliwości do realizowania postawionych celów – mówi Emanuel Bierza, Dyrektor Regionalny Souvre.

– Pamiętam, jak zaczynaliśmy. Były ambitne plany i niedoścignione wizje tego, co jako firma chcemy osiągnąć na rynku polskim, jak i międzynarodowym . Dziś, po tych zaledwie kilku latach, założenia stały się stanem faktycznym, a nasza firma wyznacza trendy w branży dla innych. Sam przez te kilka lat widzę u mnie, jak i mojego Zespołu, niesamowite zmiany w postrzeganiu oraz podejściu do tego, co robimy. Przestaliśmy myśleć lokalnie, a zaczęliśmy globalnie. Pozdrawiam cała firmę i życzę kolejnych, tak owocnych lat dla nas wszystkich! – winszuje Łukasz Romański, Dyrektor Krajowy Souvre.

– Pamiętam inaugurację Souvre 4 lata temu w Toruniu, kiedy to można było usłyszeć ze sceny, jak wielką wizję rozwoju ma firma. Dziś śmiało można powiedzieć, że plany, o których wtedy usłyszeliśmy, zostały zrealizowane z dużym zapasem, a wielu ludzi osiągnęło fantastyczne rezultaty. Aby kolejne 4 lata, były przynajmniej 4-krotnie lepsze – dodaje Artur Kaszyński, Dyrektor Regionalny Souvre.

A Wy, jak wspominacie to wydarzenie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.