InstagramPro w biznesie Souvre 馃摬馃憫馃槏

Chcesz wykorzysta膰 potencja艂 social media w 100%? Mamy dla Ciebie kilka porad!

Poznaj 3 filary, kt贸re pomog膮 Ci rozwin膮膰 instagramowy profil. Pami臋taj, 偶e zak艂adaj膮c go, warto wybra膰 opcj臋 konta biznesowego, z uwagi na dost臋p do statystyk i mo偶liwo艣膰 korzystania z dowolnie targetowanych reklam.

RELACJE 馃

Media spo艂eczno艣ciowe to miejsce na dialog z Twoj膮 spo艂eczno艣ci膮. Na pocz膮tku zapomnij o biznesie i zadbaj o prawdziwe relacje. W jaki spos贸b? Odpowiadaj na ka偶d膮 wiadomo艣膰 prywatn膮 i komentarz pod postem. Aby pojawia艂o si臋 ich coraz wi臋cej, pami臋taj o pytaniu, kt贸rym powinien ko艅czy膰 si臋 ka偶dy wpis. Mowa o call to action.

BRANDING 馃挕

W mediach spo艂eczno艣ciowych du偶y nacisk k艂adziemy na personal branding. Prawid艂owo przygotowane BIO sk艂adaj膮ce si臋 z zaledwie 150 znak贸w, to Twoja wizyt贸wka, kt贸ra komunikuje:

  • Kim jeste艣? 馃棧
  • Kogo zapraszasz do swojego biznesu? 馃
  • Jak mo偶na si臋 z Tob膮 skontaktowa膰 (DM, mail, telefon)? 馃摬

Pewnie w tym momencie pojawi si臋 pytanie: czy target zainteresowany produktami, kt贸re polecasz, to ta sama grupa, kt贸ra jest zainteresowana mo偶liwo艣ciami biznesowymi Souvre. Tak – odpowiadaj膮c na to pytanie w najkr贸tszy mo偶liwy spos贸b. Dla os贸b, kt贸re doceni艂y w艂a艣ciwo艣ci produktu, opcja rozwoju w艂asnego biznesu jest bonusem, z kt贸rego mog膮 skorzysta膰 lub nie.

CONTENT (is the king) 馃憫

Jakie powinny by膰 tre艣ci, kt贸re publikujesz? Przede wszystkim inspiruj膮ce, edukacyjne, ale i rozrywkowe. Sp贸jrz na sw贸j styl 偶ycia oraz prac臋 i wy艂uskaj z nich najciekawsze elementy, kt贸re tworz膮 Tw贸j wizerunek. Poka偶 zalety produktu, kt贸ry stosujesz, a ju偶 nied艂ugo otrzymasz wiadomo艣ci w stylu:

– OMG, jak Ty to zrobi艂a艣, 偶e Twoja sk贸ra jest tak rozja艣niona?

DM

Dziel si臋 opiniami odbiorc贸w produkt贸w, kt贸rzy kontaktuj膮 si臋 z Tob膮 w DM. Tw贸j Zesp贸艂 jest aktywny w mediach spo艂eczno艣ciowych? Repostuj najlepsze grafiki, dziel膮c si臋 wiedz膮, efektami i opiniami. Baz臋 post贸w, kt贸re warto pokaza膰 na swoim profilu znajdziesz na Instagramie @healthandbeauty_souvre. Pami臋taj, 偶eby oznaczy膰 konto firmowe Souvre 鈥 b臋dzie nam niezmiernie mi艂o.

Twoj膮 tajn膮 bro艅 w komunikacji stanowi InstaStory. Przyjmij, 偶e ka偶dego dnia dodasz minimum 3 instagramowe relacje. Te najlepsze mo偶esz doda膰 do wyr贸偶nionych, nazywaj膮c je: o mnie, Q&A, FAQ, poradnik, efekty. Zale偶y Ci na wzmo偶onej aktywno艣ci Twoich followers贸w? Staraj si臋 jak najcz臋艣ciej pobudza膰 ich do interakcji, np. dodaj膮c w relacjach niedoko艅czone zdania, np. Jestem wdzi臋czna za鈥

Jeszcze dzisiaj pobierz na sw贸j telefon aplikacje: StoriesEdit, Unfold, Canva (szablony na InstaStory i posty), Hyperlapse (nagrania w przyspieszonym tempie), Repost (udost臋pnianie zdj臋膰 z innych profili). Za czasem odkryjesz potencja艂 tych narz臋dzi. Powodzenia!

PS Czy artyku艂 okaza艂 si臋 pomocny? Je艣li tak, podpowiedz nam w komentarzu, kt贸ry kana艂 komunikacji powinni艣my om贸wi膰 nast臋pnym razem: Facebook, YouTube, a mo偶e TikTok?

One Comment

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.