souvre

For Joints – po(staw) na stawy! ­č嬭čĹî

Zbyt du┼╝e przeci─ů┼╝enia fizyczne, siedz─ůcy tryb ┼╝ycia oraz niezdrowazbyt uboga w sk┼éadniki od┼╝ywcze dieta s─ů najcz─Östszymi przyczynami nieprzyjemnych dolegliwo┼Ťci aparatu ruchu. Aby zachowa─ç dobr─ů kondycj─Ö staw├│w i ko┼Ťci, nale┼╝y dba─ç o nie od najm┼éodszych lat. Je┼Ťli jednak najm┼éodsze lata ju┼╝ za Wami, a Wy nadal nie zacz─Öli┼Ťcie o nie dba─ç, czas ÔÇ×wzi─ů─ç stawy w swoje r─ÖceÔÇŁ i poczu─ç si─Ö lepiej! 

Dzi┼Ť opowiemy Wam o tym, jak troszczy─ç si─Ö o stawy, by zapobiega─ç wielu nieprzyjemnym dolegliwo┼Ťciom┬ái cieszy─ç si─Ö dobrym samopoczuciem.┬áJeste┼Ťcie ciekawi?┬á

Czym s─ů stawy?­čĺ¬

Stawy to ruchome po┼é─ůczenia mi─Ödzy sk┼éadnikami szkieletu┬áÔÇô ko┼Ť─çmi.┬áSprawiaj─ů,┬á┼╝e maj─ů┬áone┬ámo┼╝liwo┼Ť─ç p┼éynnego poruszania si─Ö wzgl─Ödem siebie.┬áDzi─Öki nim mo┼╝ecie┬áwykonywa─ç codzienne obowi─ůzki, spacerowa─ç, sprz─ůta─ç, opiekowa─ç si─Ö dzie─çmi oraz┬ápodejmowa─ç┬áwszystkie┬áinne┬áczynno┼Ťci, kt├│re wymagaj─ů od cia┼éa ruchu. Niestety, jak to zwykle bywa, o stawach przypominacie┬ásobie najcz─Ö┼Ťciej dopiero w momencie, gdy zaczynaj─ů pojawia─ç si─Ö pierwsze martwi─ůce dolegliwo┼Ťci, do kt├│rych zaliczy─ç mo┼╝na┬áb├│l podczas wykonywania najprostszych czynno┼Ťci, np. podczas wstawania,┬ápo przebudzeniu czy w czasie wykonywania zwykle nieobci─ů┼╝aj─ůcej aktywno┼Ťci fizycznej.┬áDolegliwo┼Ťci stawowe nie s─ů wy┼é─ůcznie domen─ů os├│b w wieku dojrza┼éym┬álub starszym,┬áze wzgl─Ödu na┬ád┼éugotrwa┼ée┬ázaniedbania zdarzaj─ů si─Ö┬átak┼╝e┬ácoraz m┼éodszym.┬á┬á

Chcemy, aby┼Ťcie na co dzie┼ä czuli si─Ö┬áw pe┼éni si┼é,┬ádlatego te┼╝ przygotowali┼Ťmy dla Was kr├│tki poradnik ÔÇô┬áFor Joints┬á–┬ápo(staw) na stawy!┬áDowiecie si─Ö z niego, jak dba─ç o siebie i co robi─ç, by zachowa─ç stawy w dobrej kondycji na d┼éugie, d┼éugie lata!┬á

Czytajcie dalej! 

Jak dba─ç o stawy?­čĺ¬┬á┬á

  1. Rusza─ç si─Ö!┬áOstatnie miesi─ůce dla wielu z Was stoj─ů pod znakiem pracy zdalnej, cz─Östo sp─Ödzacie d┼éugie godziny przed ekranem komputera lub za k├│┼ékiem samochodu. Praca, kt├│ra wymusza na Was┬áprzebywanie w jednakowej pozycji przez d┼éu┼╝szy czas, nie jest dobra dla staw├│w.┬áBezruch powoduje zwi─Ökszone napi─Öcie mi─Ö┼Ťni, a┬áz biegiem czasu pojawiaj─ů si─Ö┬átak┼╝e┬ádolegliwo┼Ťci b├│lowe┬ástaw├│w ┼éokci, kolan┬ái┬ánadgarstk├│w.┬áBadania dowodz─ů, ┼╝e nieprawid┼éowa pozycja mo┼╝e zmniejsza─ç przep┼éyw krwi w ko┼äczynach nawet o 70%┬á– dbajcie wi─Öc o to, aby podczas siedzenie zachowywa─ç prawid┼éow─ů postur─Ö, ale i o to, ┼╝eby raz na jaki┼Ť czas wsta─ç i troch─Ö si─Ö porozci─ůga─ç.┬á┬á
  1. Nie szkodzi─ç! Chocia┼╝ niedoceniane, stawy powinny by─ç dla Was bardzo wa┼╝ne. Aparat ruchu ÔÇô jak sama jego nazwa wskazuje, stworzony jest to tego by si─Ö rusza─ç! Niby to banalne, ale by sobie nie zaszkodzi─ç, trzeba wiedzie─ç jak si─Ö rusza─ç. Nale┼╝y robi─ç to rozs─ůdnie, a zawsze przed podj─Öciem aktywno┼Ťci fizycznej warto zadba─ç o odpowiedni─ů rozgrzewk─Ö. Warto si─Ö rozci─ůga─ç, ─çwiczy─ç jog─Ö. ┼Üwietnie sprawdz─ů si─Ö tu piankowe wa┼éki i gumy. Takie rozci─ůganie nie zajmie Wam du┼╝o czasu, a zmobilizuje mi─Ö┼Ťnie i stawy do wydajnej pracy. Pami─Ötajcie o tym, ┼╝e intensywno┼Ť─ç ruchu ÔÇô zawsze musi by─ç dopasowana do Waszych mo┼╝liwo┼Ťci. Nie wymagajcie od cia┼éa zbyt du┼╝o i wiedzcie o tym, ┼╝e ma prawo mie─ç ono gorsze dni. Jest to zupe┼énie normalne, ┼╝e jednego dnia b─Ödziecie mie─ç wi─Öksze mo┼╝liwo┼Ťci ni┼╝ innego.  
  1. Je┼Ť─ç zdrowo! Z jednej strony to oczywiste, z drugiej jednak nie ka┼╝dy zdaje sobie spraw─Ö z tego, jak wa┼╝n─ů rol─Ö w zachowaniu dobrej kondycji staw├│w i ko┼Ťci odgrywa dobrze zbilansowana i urozmaicone dieta. Najwa┼╝niejszym elementem profilaktyki zachowania wytrzyma┼éych staw├│w i silnych ko┼Ťci jest utrzymanie prawid┼éowej masy cia┼éa. Nadwaga i oty┼éo┼Ť─ç obci─ů┼╝aj─ů nie tylko kolana, stawy biodrowe, ale i kr─Ögos┼éup. Warto zatem zadba─ç o ich bezpiecze┼ästwo stosuj─ůc diet─Ö o odpowiedniej warto┼Ťci energetycznej. Naturalna ┼╝ywno┼Ť─ç wysokiej jako┼Ťci, dostarcza nam cennych substancji, kt├│re bior─ů udzia┼é w tworzeniu ko┼Ťci i budowaniu staw├│w. Dostarczenie sk┼éadnik├│w od┼╝ywczych to jedno, drugie to zadbanie o to, by w codziennej diecie nie brakowa┼éo witamin, minera┼é├│w i antyoksydant├│w.  

Jaka suplementacja jest wa┼╝na dla staw├│w?┬á­čĄö

Stawy mo┼╝na wpiera─ç nie tylko poprzez odpowiedni─ů ilo┼Ť─ç ruchu, rozci─ůganie si─Ö i zbilansowan─ů diet─Ö.┬áDu┼╝─ů rol─Ö w zachowaniu dobrej kondycji narz─ůdu ruchu ogrywa te┼╝┬ásuplementacja dostarczaj─ůca stawom, ko┼Ťciom i mi─Ö┼Ťniom ÔÇô wszystko czego potrzebuj─ů do prawid┼éowego funkcjonowania.┬áTworz─ůc suplementy diety najwy┼╝szej jako┼Ťci, przykuwamy ogromn─ů uwag─Ö do sk┼éadnik├│w zawartych w naszych recepturach. Produktem Souvre o kt├│rym nie spos├│b nie wspomnie─ç w poradniku┬áFor Joints – po(staw) na stawy!┬áÔÇô jest suplement diety For Joints.┬á

W jego sk┼éadzie znajdziecie:  

  • Kolagen naturalny liofilizowany z to┼épygi bia┼éej┬áÔÇô o ponad 90% przyswajalno┼Ťci! Pomaga utrzyma─ç prawid┼éow─ů kondycj─Ö staw├│w.┬á┬á
  • Glukozamin─Ö┬ápochodz─ůc─ů ze skorupiak├│w, w formie┬ásiarczanu glukozaminy, kt├│ry cechuje si─Ö wysok─ů biodost─Öpno┼Ťci─ů.┬á┬á
  • Kwas hialuronowy┬ápomagaj─ůcy utrzyma─ç ruchomo┼Ť─ç staw├│w.┬á
  • Ekstrakt z kadzid┼éowca indyjskiego, zawieraj─ůcy┬ákwas bosweliowy.┬á

Sk┼éadniki te po┼é─ůczone s─ů ze sob─ů na zasadzie synergistycznego dzia┼éania. Wzajemnie si─Ö uzupe┼éniaj─ůc tworz─ů innowacyjny kompleks, korzystnie wp┼éywaj─ůcy na funkcjonowanie aparatu ruchu. 

Kto powinien wprowadzi─ç suplementacj─Ö For Joints?­čÖćÔÇŹÔÖÇ´ŞĆ

Suplement diety Souvre For Joints jest propozycj─ů dla os├│b doros┼éych, kt├│re chc─ů zadba─ç o swoje stawy w kompleksowy spos├│b, a w szczeg├│lno┼Ťci dla: 

  • Os├│b aktywnych, kt├│re regularnie trenuj─ů i chc─ů zachowa─ç swoje stawy w dobrej kondycji na lata.  
  • Os├│b pracuj─ůcych fizycznie, kt├│re ze wzgl─Ödu na wykonywan─ů prac─Ö s─ů nara┼╝one na przeci─ů┼╝enia aparatu ruchu. 
  • Os├│b, kt├│re chc─ů zadba─ç o swoje stawy po kontuzji, lub przebytym urazie.  
  • Os├│b w wieku dojrza┼éym, kt├│re pragn─ů piel─Ögnowa─ç aparat ruchu by cieszy─ç si─Ö sprawno┼Ťci─ů i dostarcza─ç swoim stawom cennych substancji wspomagaj─ůcych ich prawid┼éow─ů prac─Ö.  

Jak stosowa─ç suplement diety For Joints?­čĺŐ

Przede wszystkim warto aby┼Ťcie zapami─Ötali, ┼╝e suplement diety For Joints przeznaczony jest dla os├│b doros┼éych. Aby suplementacja by┼éa skuteczna, zaleca si─Ö korzysta─ç z niej co najmniej przez trzy miesi─ůce, a ka┼╝dego dnia przyjmowa─ç dwie kapsu┼éki suplementu diety.┬áNajlepiej podczas posi┼éku. Nie zaleca si─Ö przekraczania zalecanej porcji.┬á┬á

Warto pami─Öta─ç o tym, ┼╝e suplementacja nie zast─Öpuje zdrowego stylu ┼╝ycia i urozmaiconej diety, ale mo┼╝e stanowi─ç ich dobre uzupe┼énienie.  

A Wy jak dbacie o swoje stawy?  

Dajcie zna─ç! 

Dodaj komentarz

Tw├│j adres email nie zostanie opublikowany.